NOV DIZAJN - NOV PROGRAM - NOVO ISKUSKUSTVO - DOBRODOŠLI NA DELOVIONLINE
NOV DIZAJN - NOV PROGRAM - NOVO ISKUSKUSTVO - DOBRODOŠLI NA DELOVIONLINE
NOV DIZAJN - NOV PROGRAM - NOVO ISKUSKUSTVO - DOBRODOŠLI NA DELOVIONLINE
delovionline logodelovionline logo
  • Kontakt
  • Blog
  • Ponuda za firme
  • Servisna knjiga i moja garaža
1 1
1 Moje poređenje

Prikaži poređenje

0 0
0 Moja lista želja

Prikaži listu želja Dodaj sve u korpu

0 Korpa 0,00 RSD 0
0 Korpa za kupovinu
Korpa za kupovinu (0)
Međuzbir: 0,00 RSD

Pregled korpeKasa

Prijava / Registracija

Vratite se na prethodnu stranicu
Početna

Uslovi korišćenja

Dobro došli na Delovionline.rs, online prodavnicu auto, kamionskih i moto delova i opreme. Korišćenjem našeg sajta podrazumeva se da ste saglasni sa dole navedenim uslovima korišćenja, koji su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije. Naš cilj je da uslovi budu jasni, prijateljski i laki za razumevanje, kako biste tačno znali svoja prava i obaveze prilikom kupovine. Molimo vas da pažljivo pročitate ove uslove. Ukoliko se sa njima ne slažete ili ste maloletni (mlađi od 18 godina), savetujemo da ne koristite našu internet prodavnicu.

Opšti uslovi korišćenja sajta

  • Prihvatanje uslova: Korišćenjem bilo kog dela sajta Delovionline.rs ili kupovinom putem sajta, prihvatate ove Uslove korišćenja. Ovi uslovi primenjuju se na sve korisnike sajta. Ukoliko nastavite da koristite sajt, smatraćemo da ste upoznati i saglasni sa svim stavkama uslova.
  • Izmene uslova: Delovionline.rs (u daljem tekstu “Prodavac” ili “mi”) zadržava pravo da povremeno izmeni ili dopuni Uslove korišćenja. Svaka izmena biće objavljena na ovoj stranici i stupati na snagu od momenta objavljivanja. Korisnicima preporučujemo da povremeno provere da li je došlo do promena. Nastavak korišćenja sajta nakon izmena znači da prihvatate izmenjene uslove.
  • Upotreba sajta: Od korisnika očekujemo da informacije na sajtu koriste u dobre svrhe. Zabranjeno je objavljivanje ili prenošenje bilo kakvog nezakonitog, uvredljivog ili štetnog sadržaja na našem sajtu. Takođe, nije dozvoljeno koristiti tuđe podatke ili se lažno predstavljati prilikom kupovine. Svako ponašanje koje narušava funkcionalnost sajta ili ugrožava poslovanje može rezultirati ukidanjem vašeg pristupa.
  • Tačnost informacija: Trudimo se da svi podaci na sajtu (opis proizvoda, cene, slike) budu tačni i ažurni. Ipak, može se desiti da dođe do greške. U slučaju očigledne greške u opisu ili ceni proizvoda, zadržavamo pravo da ispravimo grešku. Ako ste već naručili proizvod sa netačnim podatkom, bićete obavešteni o izmeni, a vaša porudžbina će biti prilagođena novim uslovima ili, po želji, otkazana bez ikakvih troškova.
  • Cene: Sve cene na sajtu su izražene u srpskim dinarima (RSD) i uključuju porez na dodatu vrednost (PDV). Cena proizvoda u momentu potvrde porudžbine je konačna cena koju plaćate, bez obzira na kasnije promene cena na sajtu. U cenu nisu uračunati troškovi dostave, koji će biti posebno prikazani tokom procesa poručivanja ako se primenjuju.

Poručivanje i plaćanje

Proces poručivanja: Kupovinu na sajtu Delovionline.rs možete obaviti 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji. Proces je jednostavan: izaberite željene proizvode i dodajte ih u korpu, zatim unesite tražene podatke za dostavu i odaberite način plaćanja. Pre konačne potvrde porudžbine imaćete pregled naručenih stavki, njihove cene i eventualnih troškova isporuke. Klikom na dugme “Potvrdi porudžbinu” dajete saglasnost za kupovinu i potvrđujete da ste pročitali i prihvatili ove uslove. Nakon slanja porudžbine, dobićete e-mail potvrde sa detaljima porudžbine.

Načini plaćanja: Kako bismo vam olakšali kupovinu, nudimo više opcija plaćanja:

  • Plaćanje platnim karticama: Možete platiti online debitnim ili kreditnim karticama (Visa, MasterCard, Maestro, Dina ili druge podržane kartice). Prilikom plaćanja karticom bićete preusmereni na sigurnu stranicu ovlašćene banke ili procesora plaćanja, gde unosite podatke o kartici. Transakcija se obavlja putem zaštićene i šifrovane veze, tako da su vaši podaci maksimalno bezbedni. Delovionline.rs ne čuva brojeve vaših kartica niti pristupa tim podacima – oni se prosleđuju direktno banci.
  • Plaćanje na rate sa Banca Intesa: U saradnji sa Banca Intesa bankom, kupcima koji poseduju odgovarajuće kartice omogućavamo kupovinu na rate bez kamate. Prilikom poručivanja odaberite opciju plaćanja na rate i unesite potrebne podatke za Banca Intesa plan otplate. Možete odabrati broj rata u skladu sa ponudom banke (npr. 3, 6, 12 meseci). Ova opcija pruža vam fleksibilnost da lakše isplanirate troškove. Nakon odabira plaćanja na rate, banka autorizuje transakciju, a vi ćete na izvodima dobijati rate prema dogovoru.
  • Plaćanje pouzećem (gotovinom pri dostavi): Ukoliko vam je jednostavnije, omogućavamo plaćanje pouzećem. To znači da iznos narudžbine plaćate gotovinom kuriru kada vam roba bude isporučena na adresu. Molimo pripremite tačan iznos, jer kurir možda neće imati mogućnost da vrati kusur. Plaćanje pouzećem se naplaćuje isključivo u gotovini i u dinarima. Napomena: Za veoma vredne porudžbine možemo vas kontaktirati radi potvrde pre slanja.
  • Plaćanje prilikom ličnog preuzimanja: Ako ste odabrali lično preuzimanje robe u našoj prodavnici/magacinu, plaćanje možete obaviti gotovinom ili platnom karticom na licu mesta prilikom preuzimanja. Uvek proverite sa našim osobljem da li je vaša porudžbina spremna za preuzimanje pre nego što dođete.

Sigurnost plaćanja: Bezbednost kupaca nam je na prvom mestu. Naš sajt koristi SSL enkripciju radi zaštite poverljivih podataka. Kod online plaćanja karticom primenjuju se svi standardi zaštite (3D Secure, PCI DSS) tako da možete kupovati sigurno. U slučaju bilo kakvih problema tokom plaćanja, naša korisnička podrška će vam pružiti pomoć.

Izjava o konverziji: (EN) All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.

(SR) Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, DELOVIONLINE DOO je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Potvrda i realizacija porudžbine: Nakon što primimo vašu porudžbinu, poslaćemo vam potvrdu putem e-maila. Porudžbine primljene radnim danima obrađujemo odmah ili najkasnije narednog radnog dana. Porudžbine napravljene vikendom ili praznikom biće obrađene prvog narednog radnog dana. Trudimo se da sve artikle isporučimo iz sopstvenih zaliha. U slučaju da nekog proizvoda trenutno nema na lageru ili ne možemo da obezbedimo isporuku u uobičajenom roku, kontaktiraćemo vas telefonom ili e-mailom radi dogovora – možete odlučiti da sačekate da proizvod bude dostupan, da zamenite drugim ili da otkažete porudžbinu uz potpuni povraćaj novca (ako je već plaćeno unapred).

Dostava i lično preuzimanje

Dostava kurirskim službama: Kupljene proizvode dostavljamo na teritoriji cele Srbije putem pouzdanih kurirskih službi (npr. Post Express, DExpress, ili druge kurirske službe, u zavisnosti od vaše lokacije). Prilikom popunjavanja porudžbine potrebno je da navedete tačnu adresu za isporuku i kontakt telefon. Kurir će vam dostaviti paket na navedenu adresu uglavnom u roku od 1 do 3 radna dana od trenutka naše obrade porudžbine, osim ako je drugačije navedeno (za mesta van većih gradova isporuka može potrajati dan duže). Dostava se vrši radnim danima, obično u toku radnog vremena kurirske službe.

Troškovi isporuke: Trošak dostave zavisi od težine pošiljke, vrednosti i destinacije isporuke. Tačan iznos troškova dostave biće prikazan u procesu naručivanja pre potvrde porudžbine. Delovionline.rs može povremeno ponuditi i akcije besplatne dostave za određene iznose kupovine ili promotivne periode – takve pogodnosti biće jasno naznačene na sajtu. U svakom slučaju, trudimo se da obezbedimo povoljne uslove slanja za naše kupce.

Praćenje pošiljke: Nakon što predamo paket kurirskoj službi, obavestićemo vas (najčešće putem e-maila ili SMS-a) da je pošiljka poslata, uz broj za praćenje (tracking number) ako je dostupan, kako biste mogli da pratite status isporuke.

Prijem pošiljke: Molimo vas da prilikom dostave pregledate paket. Kurir je dužan da vam omogući da pre preuzimanja proverite da li je pakovanje neoštećeno. Ukoliko primetite vidljiva oštećenja na paketu (pocepan omot, udubljenja i sl.), obavezno to recite kuriru odmah i zajedno napravite zapisnik o oštećenju. Ako je proizvod oštećen usled transporta ili nedostaju delovi, odmah nas kontaktirajte. Mi ćemo organizovati da se problem reši što pre – slanjem novog proizvoda ili povraćajem novca, u dogovoru s vama. Važno: Nemojte potpisivati prijem pošiljke pre nego što proverite paket, jer potpisom potvrđujete da ste robu primili u ispravnom stanju. U slučaju da primetite oštećenje tek nakon otvaranja paketa, molimo vas da nas kontaktirate čim pre.

Lično preuzimanje: Kao alternativu dostavi, nudimo mogućnost ličnog preuzimanja naručene robe u našoj poslovnici. Lično preuzimanje je besplatno (ne plaćate troškove dostave). Naša prodavnica/magacin se nalazi na adresi Tošin bunar 188a, lokal 43, Beograd. Prilikom popunjavanja porudžbine odaberite opciju “Lično preuzimanje” i sačekajte našu potvrdu (putem telefona ili e-maila) da je porudžbina spremna za preuzimanje. Obično naručene artikle pripremimo u roku od 24 sata (ili brže ako su svi na stanju). Kada dođete po robu, javite se našem osoblju i navedite broj porudžbine ili svoje ime. Preporučujemo da prilikom preuzimanja proverite da li ste dobili odgovarajući proizvod i prateću dokumentaciju (račun, garanciju ako postoji itd.). U prodavnici je moguće platiti gotovinom ili karticom, ukoliko već niste platili online.

Isporuka van Srbije: Trenutno je naša online prodavnica fokusirana na isporuke unutar Republike Srbije. Ukoliko želite dostavu u inostranstvo, molimo vas da nas kontaktirate pre naručivanja kako bismo proverili mogućnosti i troškove međunarodne isporuke.

Politika privatnosti i zaštita podataka o ličnosti

Prikupljanje i korišćenje podataka: Radi uspešnog obavljanja kupovine, Delovionline.rs od vas traži određene lične podatke: ime i prezime, adresu isporuke, kontakt telefon, email adresu, a u slučaju plaćanja karticom i podatke o kartici (koji se obrađuju sigurnim bankarskim kanalima). Ove informacije koristimo isključivo u svrhu realizacije vaše porudžbine – da bismo isporučili proizvod na pravu adresu, kontaktirali vas u vezi porudžbine ako je potrebno, i obavili naplatu. Ukoliko ste dali saglasnost, vašu email adresu možemo koristiti i za slanje obaveštenja o posebnim akcijama i novostima iz ponude, ali imate pravo u svakom trenutku da se odjavite sa takve mailing liste.

Zaštita privatnosti: Vaša privatnost nam je veoma važna. Obavezujemo se da ćemo čuvati poverljivost svih prikupljenih podataka o ličnosti. Nećemo ni pod kojim uslovima proslediti, prodati ili iznajmiti vaše lične podatke trećim licima, osim u sledećim slučajevima:

  • Pružanje usluge: Određene informacije prosleđujemo trećim licima samo kada je to nužno za realizaciju kupovine – na primer, kurirskoj službi da bi dostavila paket (ime, adresa, telefon) ili banci / procesoru plaćanja radi autorizacije transakcije. Ti partneri takođe imaju obavezu da štite vaše podatke i koriste ih isključivo u navedenu svrhu.
  • Zakonske obaveze: U retkim slučajevima, možemo biti u zakonskoj obavezi da pružimo vaše podatke državnim organima (npr. na zahtev suda ili nadležnih institucija), ali samo u skladu sa zakonom.

Sigurnost podataka: Preduzimamo sve razumne mere da zaštitimo vaše podatke od neovlašćenog pristupa, gubitka ili zloupotrebe. Sajt Delovionline.rs koristi sigurnosne protokole (kao što je HTTPS/SSL enkripcija) kako bi vaši podaci bili bezbedni tokom prenosa. Podaci koje čuvamo skladište se na sigurnim serverima sa ograničenim pristupom. Takođe, interno ograničavamo pristup vašim informacijama – imaju ih samo zaposleni kojima su nužni za pružanje usluge.

Korisnički nalozi i lozinke: Ako se registrujete na našem sajtu, od vas će se tražiti da kreirate lozinku. Vi ste odgovorni za čuvanje poverljivosti te lozinke i molimo vas da je ne delite sa drugima. Delovionline.rs nikada neće tražiti od vas da otkrijete lozinku. U slučaju da zaboravite lozinku, možete koristiti opciju za resetovanje putem vašeg e-maila. Ako primetite bilo kakvu neovlašćenu aktivnost na svom nalogu ili sumnjate da je vaša lozinka kompromitovana, odmah nas obavestite kako bismo preduzeli odgovarajuće korake.

Čuvanje podataka: Podatke koje nam pružite prilikom kupovine čuvamo u periodu potrebnom za realizaciju kupovine i tokom trajanja zakonskih obaveza (npr. čuvanje računovodstvene dokumentacije). Ukoliko kreirate korisnički nalog, vaši podaci će biti čuvani dok god je nalog aktivan, odnosno dok ga ne obrišete ili ne zatražite od nas da ga obrišemo. U svakom trenutku imate pravo da zatražite uvid u svoje lične podatke koje posedujemo, ispravku netačnih podataka ili potpuno brisanje (osim ako postoji zakonski osnov da određene podatke zadržimo, npr. za potrebe evidencije transakcija). Za sve takve zahteve možete nas kontaktirati putem email adrese navedene u kontaktima.

Kolačići (Cookies): Naš sajt koristi kolačiće kako bi obezbedio bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost (poput čuvanja stavki u korpi, održavanja sesije prijave i slično), kao i za anonimnu analitiku posećenosti. Korišćenjem našeg sajta pristajete na upotrebu kolačića. Možete obrisati ili blokirati kolačiće u podešavanjima svog pretraživača, ali to može uticati na funkcionalnost sajta (npr. nećete moći dodavati proizvode u korpu). Detaljnije o politici kolačića i privatnosti možete pročitati u posebnom dokumentu (ukoliko postoji poseban Politika privatnosti dokument, ovde ćemo navesti link).

Lica mlađa od 18 godina: Delovionline.rs nije namenjen za kupovinu licima mlađim od 18 godina, s obzirom da zakonski ugovor o kupovini mogu sklopiti samo punoletne osobe. Ne prikupljamo svesno podatke o ličnosti dece. Ako ste mlađi od 18 godina, molimo vas da ne ostavljate lične podatke na našem sajtu i da kupovinu obavi vaš roditelj ili staratelj.

Reklamacije i povrat robe

Nadamo se da ćete biti u potpunosti zadovoljni kupljenim proizvodima. Ipak, ako dođe do problema ili niste zadovoljni, naša politika reklamacija i povrata, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, omogućava vam određena prava i nudi jasne procedure:

Pravo na odustanak (povrat robe u roku od 14 dana):
Kao kupac preko interneta, imate zakonsko pravo da odustanete od kupovine u roku od 14 dana od dana kada vam je roba isporučena, bez navođenja bilo kakvog razloga. Ukoliko želite da iskoristite ovo pravo:

  1. Obavestite nas: U roku od 14 dana od prijema pošiljke, pošaljite nam izjavu (formular o odustanku ili slobodno sročenu poruku) da želite da odustanete od kupovine. Možete nas obavestiti putem emaila prodaja@delovionline.rs ili pozivom na naš kontakt telefon 065-666-6605. Potrudite se da navedete broj porudžbine, datum kupovine i svoje podatke, kako bismo lakše pronašli vašu narudžbinu.
  2. Vraćanje robe: Nakon što nas obavestite, robu treba da vratite (pošaljete nazad) najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste poslali zahtev za odustanak. Robu ste dužni da vratite o svom trošku, osim ako smo se drugačije dogovorili. Preporuka je da koristite odgovarajuću ambalažu kako se proizvod ne bi oštetio u transportu. Proizvod treba vratiti, ukoliko je moguće, u originalnoj ambalaži, sa kompletnom opremom i dokumentacijom koju ste dobili (uputstvo, garancija, račun…). Naravno, možete otvoriti ambalažu i pregledati proizvod kao što biste to učinili u radnji – ali ako je proizvod korišćen više nego što je potrebno za pregled, možete odgovarati za umanjenje njegove vrednosti.
  3. Povraćaj novca: Kada primimo vraćenu robu i uverimo se da je u ispravnom stanju, izvršićemo povraćaj uplaćenog novca. Povraćaj novca vršimo najkasnije u roku od 14 dana od prijema vaše izjave o odustanku, s tim da možemo zadržati uplatu dok ne dobijemo robu ili dokaz da ste je poslali nazad. Novac vraćamo na isti način na koji ste izvršili uplatu (ako ste platili karticom – refundiraćemo sredstava na karticu, ako ste platili pouzećem – vrši se uplata na vaš tekući račun koji nam navedete). U slučaju da ste kupovinu platili na rate, biće stornirane buduće rate odnosno iznos vraćen u skladu sa pravilima banke. Napomena: Pravo na odustanak se ne može primeniti na određene kategorije proizvoda prema zakonu (npr. zapečaćeni audio/video snimci ili softver koji su otvoreni, roba koja je napravljena po vašoj specifikaciji ili jasno personalizovana, itd.), ali u ponudi auto delova ovakvi slučajevi su retki i biće jasno naznačeni ako postoji takav izuzetak.

Reklamacije zbog nesaobraznosti (neispravnosti ili neslaganja sa opisom):
Ukoliko ste primili proizvod koji je oštećen, neispravan, ne odgovara opisu sa sajta ili nije odgovarajući model koji ste naručili, imate pravo na reklamaciju po osnovu nesaobraznosti robe ugovoru (što je zakonska odgovornost prodavca za ispravnost proizvoda u periodu od 2 godine od kupovine). Postupak je sledeći:

  1. Prijava reklamacije: Čim uočite problem, obavestite nas putem emaila prodaja@delovionline.rs ili telefonom 065-666-6605. Opišite kakav problem imate sa proizvodom i, ako je moguće, priložite fotografije oštećenja ili neispravnosti – to nam može pomoći da brže rešimo reklamaciju. Takođe, navedite broj računa ili porudžbine i datum kupovine.
  2. Potvrda prijema reklamacije: Kada zaprimimo vašu reklamaciju, poslaćemo vam potvrdu o prijemu (putem emaila) i evidentirati datum prijema. Od tog datuma teku zakonski rokovi za rešavanje.
  3. Rešavanje reklamacije: Trudićemo se da vašu reklamaciju rešimo u najkraćem roku. Zakonski, dužni smo da na vašu reklamaciju odgovorimo u roku od 8 dana, a da ceo postupak reklamacije okončamo najkasnije u roku od 15 dana od trenutka podnošenja reklamacije (odnosno 30 dana za tehničku robu, ukoliko se reklamira neki tehnički uređaj ili sl.). U odgovoru na reklamaciju obavestićemo vas da li prihvatamo reklamaciju i na koji način ćemo je rešiti. Ako iz nekog razloga niste zadovoljni predloženim rešenjem, možete nam se dodatno obratiti ili podneti prigovor nadležnim inspekcijama ili organizacijama za zaštitu potrošača.
  4. Način rešavanja: Ako je reklamacija osnovana (npr. utvrdimo da je proizvod stvarno neispravan ili da nije ono što je naručeno), nastojaćemo da ispunimo vaš zahtev. Možete birati između popravke proizvoda, zamene za novi ispravan proizvod ili povraćaja novca, osim ako je određeni izbor nemoguć ili predstavlja prevelik trošak za nas u odnosu na drugi (u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača). Naš cilj je da budete zadovoljni, te ćemo se truditi da ispunimo vaš izbor ako je ikako moguće. U slučaju da proizvod menjamo za novi ili vršimo povraćaj novca, to će za vas biti potpuno besplatno – mi snosimo i troškove preuzimanja neispravnog proizvoda od vas i slanja novog.
  5. Transport reklamirane robe: Kod odobrenih reklamacija, troškove transporta snosi Delovionline.rs. Organizovaćemo preuzimanje neispravnog artikla od vas putem kurirske službe o našem trošku, ili ćemo vam uputiti unapred plaćenu adresnicu za povrat. Dogovorićemo se sa vama oko najpogodnijeg načina. Vaše je samo da proizvod upakujete što bolje (po mogućstvu u originalnu kutiju sa zaštitom) kako ne bi došlo do dodatnih oštećenja u transportu.
  6. Odbijanje reklamacije: U retkim situacijama može se desiti da reklamaciju ne možemo uvažiti – na primer ako se ustanovi da je do oštećenja došlo nepravilnim korišćenjem proizvoda od strane kupca, prirodnim habanjem ili u slučajevima kada reklamacija nije predata u zakonskom roku. U takvim slučajevima vratićemo vam isti proizvod uz pisano obrazloženje razloga odbijanja. Naravno, i tada možete tražiti nezavisno veštačenje ili se obratiti inspekciji ukoliko smatrate da je naša odluka neosnovana.

Garancije i servis:
Za određene proizvode dobijate i proizvođačku garanciju (npr. akumulatori, autoelektronika i sl.). Garancija proizvođača predstavlja dodatno pravo koje ostvarujete pod uslovima navedenim u garantnom listu. Mi ćemo vam isporučiti uredno popunjen garantni list (ako se primenjuje) zajedno sa proizvodom. Imajte u vidu da zakonska prava iz osnova nesaobraznosti (2 godine) postoje nezavisno od proizvođačke garancije – čak i ako proizvod nema garantni list ili mu je istekla garancija, i dalje možete reklamirati proizvod prodavcu u roku od 2 godine od kupovine ukoliko postoje skriveni nedostaci ili druge neispravnosti koje nisu vašom krivicom.

Povrat pogrešno naručenih proizvoda:
Ukoliko ste naručili pogrešan proizvod (npr. deo koji ne odgovara vašem vozilu) obavestite nas što pre. Ako utvrdimo da proizvod nije korišćen i da je očuvan, ponudićemo vam zamenu za ispravan artikal ako je dostupan ili povraćaj novca, u zavisnosti od toga šta više odgovara. Troškove slanja takve robe u oba smera obično snosi kupac (osim ako je do greške došlo našom krivicom u opisu proizvoda ili savetovanju pri kupovini). Uvek smo spremni da se dogovorimo oko najboljeg rešenja. Naš tim stručnjaka može vam pomoći u identifikaciji pravog dela za vaše vozilo – slobodno nas kontaktirajte pre kupovine za savet kako bi se izbegle ovakve situacije.

Prava i obaveze kupaca i prodavca

Prava kupca:

  • Pravo na informisanost: Kupac ima pravo da na jasan i razumljiv način bude obavešten o svim bitnim karakteristikama proizvoda, ceni, troškovima dostave, načinu plaćanja, kao i o svojim pravima pre same kupovine. Trudimo se da sve ove informacije budu dostupne na sajtu uz svaki proizvod i u ovim Uslovima.
  • Pravo na bezbednu i zakonitu kupovinu: Kupac ima pravo da kupuje pod uslovima koji su u skladu sa važećim zakonima (Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o trgovini, itd.). Sve što radimo usklađeno je sa tim propisima, što znači da imate pravo na povraćaj robe u zakonskom roku, reklamaciju, garanciju, izdavanje fiskalnog računa i ostala zakonom zagarantovana prava.
  • Pravo na privatnost: Vaši podaci biće korišćeni samo u skladu sa našom politikom privatnosti. Imate pravo da znate koje podatke prikupljamo i kako ih koristimo, kao i da zahtevate ispravku ili brisanje svojih podataka (osim onih koje moramo čuvati po zakonu).
  • Pravo na odustanak: Kao što je pomenuto, imate pravo da se predomislite i odustanete od kupovine u roku od 14 dana od prijema proizvoda, bez obrazloženja, uz povraćaj novca.
  • Pravo na reklamaciju: Ukoliko niste zadovoljni, imate pravo da uložite reklamaciju. Mi smo dužni da takvu reklamaciju primimo, razmotrimo i rešimo u zakonskom roku. U slučaju spora koji ne možemo rešiti interno, imate pravo da uključite nadležne organe (npr. tržišnu inspekciju) ili organizacije za zaštitu potrošača, pa čak i sud, ali verujemo da će sve biti rešeno dogovorom.

Obaveze kupca:

  • Tačno navođenje podataka: Kupac je dužan da prilikom porudžbine navede tačne i važeće podatke – ime, adresu, kontakt telefon, email i dr. Ovo je važno kako bismo mogli da isporučimo robu i kontaktiramo vas po potrebi. Takođe, ako plaćate karticom, obavezujete se da koristite sopstvenu karticu ili imate ovlašćenje za njeno korišćenje. Unos tuđih ili neistinitih podataka može predstavljati kršenje zakona i Uslova korišćenja.
  • Plaćanje: Kupac se obavezuje da izvrši plaćanje za naručene proizvode na odabrani način (karticom, pouzećem, itd.) u tačnom iznosu koji je naznačen. Ako plaćate pouzećem, očekuje se da preuzmete pošiljku i platite kuriru dogovoreni iznos. Nepodizanje pouzećem poslatih pošiljki bez opravdanog razloga može biti osnov da vam ubuduće uskratimo tu opciju plaćanja.
  • Preuzimanje isporuke: Kupac je dužan da preuzme isporučenu robu. Ako ste odabrali dostavu kurirskom službom, molimo vas da budete dostupni na adresi isporuke ili telefonom na dan dostave. Ukoliko dođe do neuspešne isporuke zbog toga što kupac nije bio dostupan, potrudićemo se da organizujemo ponovni pokušaj, ali imajte u vidu da kurirske službe obično pokušavaju isporuku 2 puta pre vraćanja pošiljke pošiljaocu. Ako ste odabrali lično preuzimanje, očekuje se da dođete po robu u razumnom roku nakon što dobijete obaveštenje da je spremna (npr. u roku od 7-10 dana), osim ako se drugačije ne dogovorimo.
  • Pažljivo rukovanje proizvodom: Nakon što preuzmete proizvod, odgovorni ste za njegovo pravilno korišćenje prema uputstvu i održavanje. U slučaju povrata ili reklamacije, proizvod ne sme biti namerno oštećen ili destruktivno korišćen od strane kupca. Naravno, očekivano je da ćete isprobati ili upotrebiti proizvod, ali budite razumni – npr. ako vratite auto deo koji ste već ugradili u vozilo i oštetili, takav povrat možda neće biti moguć osim ako se radi o skrivenom kvaru.
  • Poštovanje zakona i pravila: Kupac se obavezuje da neće zloupotrebljavati našu internet prodavnicu za nezakonite svrhe, da neće pokuša(va)ti da naruši sigurnost sajta, da neće naručivati robu s lažnim podacima ili na bilo koji način nanošiti štetu nama ili drugim kupcima. Svaka zloupotreba biće prijavljena nadležnim organima.

Prava prodavca (Delovionline.rs):

  • Pravo na izmenu ponude i cena: Zadržavamo pravo da u bilo kom trenutku izmenimo ili ažuriramo ponudu proizvoda na sajtu, njihove opise, dostupne količine i cene, bez prethodnog obaveštenja. Naravno, takve izmene neće uticati na već zaključene kupovine (ukoliko ste već poručili po određenoj ceni, važiće ta cena). Takođe, zadržavamo pravo da povremeno organizujemo akcijske prodaje, popuste i promocije pod posebnim uslovima koji će važiti za te posebne prilike.
  • Pravo na potvrdu ili otkazivanje porudžbine: U određenim slučajevima, Delovionline.rs može zatražiti dodatnu potvrdu kupovine od kupca (na primer za porudžbine velike vrednosti, uočenu sumnjivu aktivnost, nedostupnost kupca na ostavljene kontakte i sl.). Ukoliko ne uspemo da vas kontaktiramo u razumnom roku, ili ako postoji opravdana sumnja da je došlo do zloupotrebe (npr. porudžbina sa lažnim podacima), zadržavamo pravo da takvu porudžbinu storniramo uz obaveštenje kupcu (ukoliko je moguće). Takođe, ako iz objektivnih razloga ne možemo da isporučimo određeni proizvod (npr. prestao je da se proizvodi, nema ga kod dobavljača, greška u sistemu zaliha itd.), imamo pravo da otkažemo porudžbinu za taj artikal uz povraćaj eventualno već uplaćenog iznosa za njega. Uvek ćemo nastojati da ponudimo alternativno rešenje (npr. sličan proizvod) pre konačnog otkazivanja.
  • Pravo na odlaganje isporuke: U vanrednim okolnostima (poput neočekivano loših vremenskih uslova, prekida u radu kurirske službe, tehničkih poteškoća na sajtu ili u magacinu, i slično) možemo pomeriti rok isporuke. O svakom takvom odlaganju obavestićemo kupca čim saznamo za problem i dogovoriti novi rok isporuke. Ako novi rok ne odgovara kupcu, on ima pravo da otkaže porudžbinu uz povraćaj novca za taj proizvod.
  • Zakonska prava: Prodavac ima pravo da zahteva da kupac ispuni svoje obaveze plaćanja i preuzimanja, u skladu sa zaključenom kupovinom. U slučaju da kupac ne postupi po obavezama (npr. ne preuzme i ne plati pošiljku pouzećem više puta uzastopno), prodavac može uskratiti kupcu mogućnost narednih kupovina ili tražiti zakonsku zaštitu svojih interesa.

Obaveze prodavca (Delovionline.rs):

  • Isporuka ugovorene robe: Prodavac se obavezuje da će kupcu isporučiti naručene proizvode koji su navedenI u potvrdi porudžbine, u dogovorenom roku. Uobičajeni rok isporuke je 1-3 radna dana za većinu proizvoda, a najkasnije do 30 dana od potvrde porudžbine, osim ako sa kupcem nije ugovoren drugačiji rok. Ukoliko prodavac ne može da isporuči robu ni u naknadno dogovorenom roku, kupac ima pravo da raskine ugovor o kupovini i dobije nazad uplaćeni iznos.
  • Saobraznost i kvalitet: Prodavac garantuje da proizvodi koji se prodaju preko sajta imaju svojstva koje su opisane (npr. da odgovaraju navedenom modelu vozila, ako se pravilno izaberu prema datim specifikacijama) i da su novi, nekorišćeni (osim ako je drugačije naznačeno, npr. za retke polovnne delove uz izričit opis). Ukoliko proizvod ima garanciju proizvođača, prodavac će obezbediti urednu dokumentaciju. Prodavac snosi odgovornost za eventualnu nesaobraznost proizvoda u roku od 24 meseca od kupovine – što znači da će u tom periodu svaki nedostatak koji nije prouzrokovan neadekvatnom upotrebom kupca biti otklonjen o trošku prodavca (popravkom, zamenom ili povraćajem novca).
  • Izdavanje računa: Za svaku kupovinu prodavac je dužan da izda validan fiskalni račun (ili fakturu) koji će biti uručen kupcu zajedno sa robom ili elektronskim putem. Račun služi kao dokaz kupovine i osnova za ostvarivanje garancije ili reklamacije, zato vas molimo da ga sačuvate.
  • Poštovanje privatnosti: Prodavac će čuvati poverljivost podataka kupca i koristiti ih isključivo u skladu sa delom Politika privatnosti ovih uslova. Svaka eventualna povreda bezbednosti podataka biće rešavana bez odlaganja, uz obaveštavanje nadležnih organa i, po potrebi, samih korisnika, u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
  • Rešavanje reklamacija: Prodavac se obavezuje da će primiti svaku reklamaciju kupca, bilo pismenu bilo usmenu, evidentirati je i nastojati da je reši u što kraćem roku, u skladu sa zakonom. Takođe, prodavac će obezbediti mehanizme da kupac može lako da podnese reklamaciju (telefonom, emailom, putem obrasca na sajtu ili u poslovnici). U slučaju da kupac uloži prigovor, prodavac će u roku od 8 dana dostaviti pisani odgovor na prigovor.
  • Pomoć i podrška kupcima: Naš tim je tu da vam pomogne pre, tokom i nakon kupovine. Bilo da vam je potrebna pomoć pri odabiru delova, informacije o statusu porudžbine ili imate pitanje u vezi sa korišćenjem proizvoda – slobodno nas kontaktirajte. Cilj nam je da ostvarimo dugoročan odnos poverenja sa kupcima, zato smo otvoreni za svaku komunikaciju i sugestiju kako da budemo bolji.

Kontakt i dodatne informacije

Ukoliko imate bilo kakva pitanja, nejasnoće ili vam je potrebna dodatna informacija u vezi sa ovim Uslovima korišćenja, slobodno nam se obratite. Naša korisnička podrška će rado pružiti sve potrebne odgovore.

Identitet prodavca: Delovionline.rs je internet prodavnica kojom upravlja DELOVIONLINE DOO Beograd-Voždovac, PIB 109195312, MB 21140201, sa sedištem na adresi Braće Jerkovića 117 D, lokal 24, 11000 Beograd. Za sve informacije, pitanja ili reklamacije možete nas kontaktirati putem telefona 065/666-6605 ili imejla office@delovionline.rs

Hvala vam što koristite Delovionline.rs! Trudimo se da opravdamo vaše poverenje kvalitetnom uslugom, povoljnim cenama i brzom isporukom. Želimo vam prijatno iskustvo kupovine i bezbednu vožnju uz naše delove i opremu. Srećna kupovina!

Visa_Brandmark_Blue_White
mc_vrt_opt_pos_73_3x
ms_vrt_opt_pos_73_3x
AMERICAN EXPRESS BLUEBOX
DinaCard novi znak
transparent
transparent
mc_idcheck_vrt_rgb_pos
visa-secure_blu_72dpi

DOSTAVA NA KUĆNU ADRESU

100% SIGURNA KUPOVINA

14 DANA ZA POVRAT ROBE

24/7 ONLINE KATALOG

Kupujte na rate karticama banke Intesa

  • Informacije

    • >   O nama

    • >   Uslovi korišćenja

    • >   Politika privatnosti

    • >   Informacije o dostavi

    • >   Povrat i reklamacije

    • >   Lokacija prodavnice

    • >   Kontaktirajte nas

  • Moj Profil

    • >   MOJ PROFIL

    • >   Porudžbine

    • >   Lista želja

    • >   Prodavnica

Kontakt Info.

Braće Jerkovića 117d, 11010 Beograd, Srbija

Tel : 0656666605
Tel : 066094490
PITAJ EKSPERTA

prodaja@delovionline.rs

Pon-Pet 9:00 - 17:00

tecdoc-inside_logo_rgb

Podaci prikazani ovde, posebno kompletne baze podataka, ne smeju se kopirati. Strogo je zabranjeno duplirati podatke i bazu podataka i distribuirati iste i / ili dati instrukcije trećim stranama da se angažuju u takvim aktivnostima bez prethodne saglasnosti TecAlliance. Bilo kakva upotreba sadržaja na način koji nije izričito ovlašćen predstavlja kršenje autorskih prava i kršioci će biti krivično gonjeni.

Ⓒ developed by DELOVIONLINE

This website and parts search program was created by the owner of the site DELOVIONLINE DOO

Ovaj sajt koristi kolačiće kako bi poboljšao vaše iskustvo.
Korišćenjem ovog sajta pristajete na našu Politika privatnosti.

Više detaljaOk
  • Bosnia and Herzegovina (+387)
  • Croatia (+385)
  • Macedonia (+389)
  • Montenegro (+382)
  • Serbia (+381)
Preloader Base
Prijava
Koristi Email adresa
Još niste član? Registrujte se sada
Resetuj lozinku
Koristi Email adresa
Registruj se
Već ste član? Prijavite se sada