DEXPRESS (YU-PD) Kurirska služba - naša iskustva
Zbog neprofesionalnog poslovanja koje u poslednje vreme ide na teret nas i naših klijenata firma Delovionline doo više neće poslovati sa kurirskom službom YU-PD Express (Dexpress).
Firma Delovionline doo, od svog osnivanja do danas, nastoji da svojim klijentima pruži kvalitetnu uslugu. Tome u prilog govori podatak da baza regitrovanih korisnika na sajtu www.delovionline.rs broji više od 7000 ljudi, koji u proseku svakih par dana poručuju auto delove sa našeg sajta.
Usluga koja je sastavni deo poslovanja firme Delovionline doo je i isporuka auto delova na adresu kupca. Takav princip rada oslanja se i zavisi isključivo od kurirskih službi, koje garantuju tačnu i sigurnu isporuku pošiljaka svuda u Srbiji, po sistemu Danas za sutra. Poslednjih nekoliko godina naša firma dala je svoje poverenje kurirskoj službi Dexpress (YU-PD Express). To poverenje nije mala stvar, jer da bi naši klijenti bili zadovoljni isporuka auto delova mora biti tačna i pouzdana, a to sve najviše zavisi od kurirske službe i njihovog ophođenja prema korisnicima kurirskih usluga.
Sve do sada imali smo samo reči hvale za YU-PD Express (Dexpress) kurirsku službu, ali danas jedino možemo da upozorimo svoje klijente da, ukoliko se odluče da posluju sa njima, budu obazrivi i spremni da plate štetu koju prouzrokuju njihovi zaposleni.
U poslednje vreme primamo sve veći broj pritužbi na rad kurirske službe Dexpress. Često se dešava da paketi i auto delovi stižu oštećeni, a reklamacije koje se podnesu kurirskoj službi Dexpress budu odbijene jer, kako navode, paketi nisu bili "adekvatno" upakovani. Iako svaki paket ima kartonsku zaštitu, u kojoj se nalazi neki auto deo, a preko toga i streč foliju kao dodatnu zaštitu i sigurnost, ostaje nejasno kako dodatno osigurati paket da ne bi došlo do oštećenja i da bi bio "adekvatno" upakovan. U više navrata postavili smo to pitanje Dexpress kurirskoj službi, ali odgovor nažalost nikada nismo dobili.
Takođe, svakodnevno dobijamo manje iznose za otkupe. Nakon toga moramo da upućujemo reklamacije i za to, zatim da čekamo i po nekoliko dana da nam se novac vrati. Takvo poslovanje krajnje je neprofesionalno i ide na štetu svakoj firmi i korisniku usluga kurirske službe Dexpress.
Pored svega navedenog Dexpress kurirska služba pakete ne isporučuju po sistemu Danas za sutra, već ponekad za isporuku treba i po nekoliko dana, a da pritom ne obaveste ni jednu stranu o tome.
Nažalost iz prednje navedenih razloga naša firma je raskinula Ugovor sa Dexpress kurirskom službom i alternativu potražila na drugim mestima.